Doing Business in Kazakhstan | transmisja online
Azja Środkowa to szybko rozwijający się region świata, który nie jest jeszcze tak nasycony jak rynek europejski. Mówi się, że Kazachstan jest bramą do centralnej części Azji i głównym hubem tranzytowym na Nowym Szlaku Jedwabnym. To największa republika Azji Centralnej pod względem powierzchni, gdzie zamieszkuje ponad 19 mln osób. Współpraca gospodarcza z Kazachstanem zapewnia dostęp do konsumentów Eurazjatyckiej Unii Gospodarczej (EUG, tj.: Kazachstanu, Rosji, Białorusi, Kirgistanu i Armenii), Azji Centralnej oraz Zachodnich Chin.
Kazachstan to rynek rozwijający się, niezwykle chłonny, ponieważ sam niewiele produkuje – ciągle poszukuje nowych produktów i technologii. Przedsiębiorcy rozwijający tu swoje firmy mogą liczyć na szereg ulg i zachęt biznesowych w zakresie projektów inwestycyjnych.
Branże z potencjałem to przede wszystkim przemysł rolno-spożywczy, a także budownictwo, sektor IT, zielone technologie, transport i logistyka. Polskim hitem eksportowym są wyroby farmaceutyczne i higieniczne, kosmetyki oraz maszyny i urządzenia. Szanse na tym rynku mają także polskie start-upy.
Specyfika rynków krajów Azji Centralnej wymaga od przedsiębiorców dobrego przygotowania. Jak więc odnieść sukces w Kazachstanie będziemy mówić już 21 września – serdecznie zapraszamy.
Udział jest bezpłatny. Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Link do spotkania zostanie wysłany dzień przed wydarzeniem.