Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie… cz. 2
Od współczesnych firm oczekuje się, aby angażowały się w życie i rozwój swojego otoczenia. Nagrodą może być przychylność klientów, pracowników i inwestorów, a w przyszłości bardziej zrównoważony rozwój na świecie. Zgodnie z badaniami blisko połowa Polaków jest skłonna zapłacić więcej za produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a dla 56% prowadzenie przez firmę działań w obszarze CSR jest zachętą do zakupu jej produktów lub usług.
Jedną z ekspertek będzie Pani Anna Korzeniewska, założycielka Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe. Członkini globalnych sieci Catalyst2030 oraz WINGS, autorka Forbes. Od 2007 r. z powodzeniem łączy realizację celów społecznych z celami biznesowymi przedsiębiorstw – inicjując wiele wartościowych partnerstw z najbardziej renomowanymi firmami i organizacjami na świecie oraz tworząc programy społeczne. W trakcie spotkania dowiemy się: Czego klienci i konsumenci oczekują od przedsiębiorstw? Czy są skłonni płacić więcej za produkty i usługi firm, które postrzegają jako odpowiedzialne społecznie? Czego pracownicy oczekują od pracodawców w zakresie wolontariatu pracowniczego?