„Doing Business in DE”
Zapraszamy na „Doing Business in DE” – transmisja online już 23 marca o godzinie 10:00.
W 2020 r. wśród głównych partnerów handlowych Polski odnotowano spadek eksportu do większości państw, oprócz Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Hiszpanii i oczywiście Niemiec. Niemcy to nadal nasz główny kierunek ekspansji, a polski eksport do zachodniego sąsiada w tym trudnym czasie pandemii wzrósł o blisko 4% i wyniósł 68,6 mld euro.
Nowe czasy, więc i nowe możliwości, ale o tym szerzej już wkrótce opowiedzą nasi eksperci:
- Łukasz Chrabański, Kierownik ZBH Frankfurt Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.;
- Nikolaj Schlickewitz, ekspert rozwoju transgranicznego handlu elektronicznego, współzałożyciel polsko-niemieckiej agencji Setup.pl oraz redaktor ecommercenews.pl;
- Agnieszka Prusinowska-Rendon, prawnik, doradca w zakresie niemieckich zamówień publicznych w BBLegal;
- Leo Mausbach, Doradca Rynkowy w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej
(AHK Polska).
Serdecznie zapraszamy. Prosimy o zgłoszenia drogą mailową: wydarzenie@wfr.org.pl lub telefonicznie: +48 606 463 188.
Wydarzenie jest bezpłatne. Link do spotkania wyślemy dzień przed konferencją.